Volvo v40 2014 седан

Volvo V40 — самый безопасный авто за всю историю проведения испытаний Euro NCAP

Представители компании Volvo уже прокомментировали данные испытаний, отметив, что показатели V40 позволяют надеяться, что в ближайшие годы будет выполнена амбициозная задача по созданию сверх-безопасного автомобиля.

Напомним, что представители скандинавской (вернее китайской компании, так как контрольный пакет Вольво выкуплен китайскими инвесторами), взяли на себя обязательство создать к 2020 году совершенно безопасный автомобиль. Попав в нем в аварию, не должны погибнуть ни водитель, ни пассажиры при любом виде реальных столкновений.

Про проведении испытаний Euro NCAP автомобили тестируются на безопасность по многим параметрам. Эксперты анализируют, насколько машина «дружелюбна» и безопасна для водителя, пассажиров, сидящих впереди и сзади, а также для пешеходов. Отдельно проверяется, насколько автомобиль безопасен для детей разных возрастов, а также позволяет оказать первую помощь при аварии.

В процессе испытания систем безопасности новых Volvo V40 2012-2014 годов оказалось, что автомобиль по своим параметрам относится, скорее, к машинам больших размеров. Именно большие и высокие автомобили являются более безопасными с разных точек зрения, что неоднократно подтверждалось в процессе тестов. Вольво V40 оснащено разнообразными системами, обеспечивающими активную и пассивную безопасность.

В частности, при столкновениях водитель и пассажиры практически защищены от повреждений шейных позвонков и других частей тела и органов. Для безопасности людей в машине установлена особая система, позволяющая обнаруживать и реагировать на поведение пешеходов.

Комплекс Lane Keeping Aid помогает водителю не выезжать на полосу встречного движения в разных дорожных условиях, а система BLIS дает возможность увидеть другие транспортные средства, включая те, которые находятся в так называемом «слепых» зонах видимости.

В автомобиле Volvo V40 2012-2014 годов устанавливается уникальные подушки безопасности для пешеходов. При столкновении датчики отдают команду на срабатывание подушки безопасности и поднятие капота. В конечном итоге это существенно смягчает удар для человека, попавшего под удар автомобиля.

Відгуки про volvo v40 cross country 2014 (вольво v40 крос кантрі 2014)

Основні характеристики

Марка: Volvo
Модель: V40 Cross Country (В40 Крос кантрі)
Об’єм двигуна: 1600/2000/2500 см?
КПП: автомат / механіка
Кузов: хетчбек
Система харчування: дизель / бензин
Привід: передній / повний

Комплектація

На російському ринку автомобіль Вольво V40 Крос Кантрі є позашляхової версією звичайної V40. Правда вона вже не продається на російському ринку. А позашляховий потенціал обмежується повним приводів в декількох комплектаціях і 4 см додаткового кліренсу, який навіть так не є еталонним в класі (всього 145 мм — далеко не позашляховик!). Зате з лінійкою двигунів тут повний порядок: на вибір і економічний дизель 1,6 з 115 к.с., і досить потужний 2,5 літровий бензиновий з 245 к.с., який розганяє volvo v40 cross country до сотні за 6,4 секунди. На вибір покупцеві 3 комплектації: Kinetic, Momentum і Summum, і безліч опцій. З безпекою в цьому автомобілі все гаразд навіть в найпростішій комплектації:

Відгуки власників

V40 cross country, 2.5, 249 к.с., АТ, AWD, 2012
Володію цією машиною з січня 2013, саме тоді купив її у офіціалів. Сподобалася вольво у 40 крос кантрі якоїсь своєрідністю. До цього була вектра, змінити яку довелося через поповнення в родині. Важлива для мене і безпеку, а тут скандинави знають толк. Також з бажаних опцій хотів повний привід, шкіряний салон і 1.5 млн. Стелю.

Поневіряння по салонах і сайтам згадувати не буду, відразу до головного. Купили її в Москві. Перегін до Воронежа показав, що кренів немає, хороша комфортність (зупинитися, щоб побігати навколо машини не хотілося). Комплектація summum, мотор 2.5 Т5, 249 к.с., збірка — Бельгія. Коричнева шкіра відмінно виглядає на тлі бежевого пластика і мідної вставки на центральній консолі салону. До того ж у вольво v40 cross country є 6 ст. АКПП, запуск з кнопки, підігрів лобовуха і інші стандартні для сучасних авто приблуди.

Вона дуже затишна! Салон скромний, в той же час розкішний, такої альтернативи і зараз не бачу. Пухке кермо приємно тримати в руках. Інтер’єр відмінний. Приладова панель піднімає настрій. На дорозі і порівняти ні з чим, що в мене було. На швидкості 180 км / год її не треба ловити, максимально розганяв до 220 км / год — так, щоб сподобалося, не скажу. Входження в повороти, гальма, слухняність керма — все на високому рівні.

Двигун дозволяє легко уделать дорожчі авто на світлофорі. Розгін у вольво у 40 крос на будь-якій швидкості впевнений і без понтових пробуксували. Повний привід не раз виручав взимку. Кліренс невеликий, але муфта в міських умовах виручає. Та й на природу тепер не так страшно їздити. Навмисно в бруд не лізу, поки ніде не застрявав. Витрата через повного приводу 12,5 взимку, влітку десь 11 л. ABS спрацьовувала кілька разів, без причини не втручається.

Мінуси. Не сподобалися вузькі задні двері. Ззаду дорослому тісно (не кажу навіть про двох). Прорахунки в ергономіці — тільки плоскі крутилки. Багажник вузький, поміщається лише коляска. Запаски немає, а малорозмірна за доплату. Але тоді багажник буде ще менше! Їм часто обурюються про v40 cross country відгуки на форумах, і я їх розумію. Тому, на борту тільки ремкомплект. Задня підвіска жорстка, як і у більшості кросоверів.

В цілому машиною задоволені, але на роль сімейної вона не підходить.

Відгук про v40 cross country, 2.5, 2012 р.в. залишив: Андрей із міста Воронеж.

Єдине, що зараз в ній мене не влаштовує, це жорстка підвіска. Дизайн гарний, ненадоїдливий якийсь. Такий собі кросовер з далекого майбутнього)) Інтер’єр складений з простих матеріалів, але все добре тримається і не скрипить. Панорамний дах збільшує простір салону. Взимку він швидко прогрівається, є підігрів лобового скла. Пластик «під алюміній» виглядає недешево. Сидіння-ковші неймовірно зручні, підголовники цікавої форми не заважають, бічна підтримка — що треба! Про них завжди позитивно говорять про вольво v40 крос кантрі відгуки, але випробувати самому однозначно потрібно. Всі місця з підігрівом — опція.

Часто їжджу по гравійним дорогах. На керованість підвіска впливає позитивно, кренів у поворотах немає, тим більше до великої швидкості вона розташована. Двигун 2.0 Т4 в сукупності з повним приводом роблять її стійкою на дорозі і цілком жвавою — залишити на світлофорі LC200 — не питання.

З оснащенням у v40 cross country d2 kinetic все в порядку. Виділити хочу систему стеження за мертвими зонами, адекватну АБС і систему паркування, за допомогою який авто саме шукає місце і паркується без участі водія. Для приладової панелі передбачені різні графічні рішення. Стереосистему взяв опціонну premium sound — звучить абалденно! Дисплей з тачскріном, є вихід в інтернет.

Власне, все. Буду намагатися продовжити відгук.

Відгук про вольво v40 крос кантрі, 2.0, 2013 залишив: Дмитро з міста СПБ.

Volvo cross country v40, 1.6 D2, 115 к.с., 2013
Доброго часу всім гостям сайту! Надумав спробувати себе в ролі особи оповідного, з приводу володіння цього симпатичного автомобіля. У гаражі вольво v40 cross country d2 в якості другого, їздить в основному дружина, я тільки взимку, так як вважаю за краще седан ауді а4. З однокласниками цю вольву немає сенсу порівнювати — вона однозначно дорожче. За цю ціну ви отримуєте елегантність і хороша якість збірки. Так я думав. Для їзди по бездоріжжю розглядайте інші варіанти.

Беріть з tft-дисплеєм в якості спідометра (8 дюймів) і систему, контролюючу мертві зони. Що заплатив за панорамний дах, трохи пошкодував — взимку віддає холодом і чути вітер на швидкості від 100 км / год.

Порадував витрата палива v40 cross country d2, в місті — 5,7 л. Тяги мотору 1.6 цілком вистачає. На шосе не дуже комфортно — все через шум: від коліс, «панорами», або слабкою шумки в цілому. Колеса на 17, де дорога не дуже, трясе відчутно. Особливо шумно відпрацьовує задня підвіска. Нещодавно почали деренчати динамік в передніх дверей.

Тепер про неприємне. На 6000 км застукало в області лівої стійки між дверима. Вирішив почекати ТО, а звук потихеньку поширився по водійських дверей вольво v40 cross і з’явився справа. На ТО все почистили, змастили. На пару днів тиша, потім знову з’явився. Знову я на сервісі, на цей раз машину забрали на 4 дні. Сново все змастили, а причину так і не знайшли. У мене вже з’явилася ненависть до виробника. Почав писати листи в головний офіс, потім в саму компанію.

Після чого мій дилер отримав конкретні рекомендації і якусь супер мастило. Знову машина 2 дні на сервісі і в цей раз причину знайшли! Все через ущільнювачів, під які набилася бруд (звідки їй узятися), яка була під ними. Двері нещільно прилягали, через що на купині і поскрипувало. Загалом, все вичистили, висушили і змастили. Більше це звук не виникало. Рекомендували після миття користуватися силіконом, що й роблю.

Взагалі volvo v40 cross country кліренс не дозволяє місити бруд — 145 мм для кросовера це мізерно мало. Часто доводиться чіплятися дном на нешкідливих ділянках. Це авто не для всіх: коштує дорого, для пасажирів тісний — «заряджена легковик для двох на кожен день.

Відгук про volvo cross country v40, 1.6 D2, 2013 залишив: Микола з міста Іжевськ.

Вольво v40 cross country, 1.6 D2, 115 к.с., 2014
Здравствуйте! Вибирав авто для себе дуже скрупульозно. Хотілося щось невелике, немаленьке, оригінальне, комфортне та економне. Мені 25, своєї семи немає, по тому простір другого ряду і місткість багажника, не головне. Заінтригувала мене volvo v40 cross country d2, яка стояла на стоянці. Розумів, вартість її чимала, але й по закінченні місяця я думав тільки про неї. Знайшов в інтернеті всю інфу. Вигадали знижку, підрулив до офіційного дилера. Опинившись у водійському «ковші», і прокотившись, вніс передоплату на модель з мотором 1.6 summum, коричневого кольору.

Забрав на початку лютого 2014. Перші враження — багато уваги з боку. У ній вистачає оригінальних деталей всередині і зовні. Це більше не «пенсіонерська» марка! Нахабний перед, рельєфні боки, подвійні вихлопні наконечники труб, спойлер. Усередині також круто: приладова панель як маленький iPad, де знаходиться щілина для компакт-дисків дізнався через місяць з інструкції, підсвічування з усіх боків. З прорахунків вольво v40 крос — тіснота на задньому ряду. Передні сидіння розташовані високо, якщо хто вище 178 см буде мінімум простору над головою. Я це врахував, тому від панорамного даху відмовився.

Диван другого ряду зручний, є підлокітник, підсклянник в середині. Підголівники складаються. Але потрапити сюди складно, особливо замой в дублянці. Коли вилазиш, обов’язково забрудниш порогами колоши. Приладову панель можна видозмінювати, як робочий стіл смартфона. USB і розетка 12В заховані в бардачку. М’яке світло підсвічування салону можна регулювати. Світлодіод в стелі вольво v40 cross country d2 може горіти різними кольорами, а пам’ять сидіння на 3 положення вже ні кого не здивує. Салонне дзеркало схоже на маленький телевізор. Шумка відмінна.

Динаміка з місця не вражає, паспортні 12.1 с. до сотні тому підтвердження. До АКПП претензій немає — працює, як може. Двигуном машина не гальмує. У поворотах не все гладко. ЕУР не ідеальний. Кермо чуйний, а в поворотах він порожніє, завдяки чому зв’язок з колесами втрачається. Але й мотор 1.6 не розташований до перегонів.

Від підвіски теж чекати багато не слід. Так само говорять багато про вольво v40 крос кантрі d2 відгуки, якщо залишені саме цій комплектації. Проскочивши по лежачому поліцейському можна відчути, як передня підвіска непогано справляється, а задня отримує сильний удар з подальшими струсами.

Позашляхова їзда їй протипоказана — передній звис довгий, кліренс 145 мм, мінімальний хід підвіски. Але електроніка працює відмінно. Привід передній, 4х4 на дизель не ставлять. Я особливо позашляховими поїздками не страждаю, але з легкої грязючкі вибирався самостійно.

Відгук про вольво v40 cross country, 1.6 D2, 2014 залишив: Вячеслав із міста Володимир.

Volvo v40 cross country 2014, 2.5, AWD, 249 к.с.
Вирішив розповісти про цей автомобіль, бачу відгуків не так багато, додам свій для загальної картини. Вибрав вольво v40 крос кантрі усвідомлено і найпотужнішу — 249 «коней» мотор 2.5 Т5, 4х4. Сталося це в лютому 2014. Уже освоївся.

Багато хто вважає, що у інтер’єрників вольво можна повчитися — матеріали недорогі, зате як акуратно і зі смаком зроблено! Єдиний ергономічний прорахунок — ліва педаль вище правої. Биксенон з поворотними лінзами яскравий, але низько світить. Для паркування дорожній просвіт дозволяє здійснити безпроблемно тільки задом, адже передній бампер НЕ покроссоверскі низький. За ДХО і безключівой доступ довелося доплатити. Мультимедіа також доповнив навігацією і камерою ЗВ. До навігації претензій майже немає, дуже рідко пропонує повернути там, де не можна. Безпека електроніки при русі по смузі, наближенні йде попереду об’єкта і т.д., також адекватно працює.

У салоні багато нових рішень, наприклад дзеркало з металевою окантовкою, світлодіодний ліхтар у даху, який змінює колір, підрульовими важелем перевертається меню комп’ютера. Управління активним круїзом на кермі.

Нова муфта Haldex і 360 Нм дозволяє вистрілити вольво v40 крос першою на світлофорі. До сотні вона мчить за 6.4 с, далі динаміка майже не втрачається. «Автомат» налаштований нормально, але трохи посмикує при перемиканнях. У спортивному режимі відгук на газ моментальний. У пробках він працює спокійно і безтурботно. Витрата по місту в рамках пристойності: 12-15 л.

На дорозі цей хетчбек гольф-класу тримається відмінно, легко пірнає в круті повороти. Так не їздив жоден мій колишній автомобіль, включаючи німецькі! Підвіска щільна, реакція на кермо чітка, кренів майже немає. Щодо керованості говорять про volvo v40 cross country відгуки, тільки позитивно. Плавність ходу і з дисками 18 хороша. Середні нерівності відчутно передаються на 5-у точку. Про великі мовчу.

Розумію, що накрутив ще мало, тому про надійність сказати нічого.

Відгук про volvo v40 cross country 2014, 2.5, залишив: Александр із міста Бєлгород.

Вольво В40 крос кантрі, 2.5 Т5, 249 к.с., 2014
Завжди любив незвичайні автомобілі, а купити подібний volvo v40 cross country 2014 вдалося тільки цього року, заради якого затягнув тугіше пояс. Це хетч підвищеної прохідності з новітньою системою повного приводу. Звучить серйозно, а на ділі виявилося слабенько. Зате відмінно працюють інші ел.сістеми, наприклад система контролю в поворотах — одного разу мене вже врятувала на мокрому асфальті.

Взяв її ще тому, що дружина водить. А з системою City Safety, навіть якщо вона буде губи фарбувати, машина автоматично загальмує при появі перешкоди. Але навіть якщо швидкість буде надто великий, у v40 передбачена подушка для пішохода в зоні лобового скла. Не забув і про себе, взявши в комплектації з найпотужнішим мотором 2.5 Т5. До того ж вона обвешен всілякими датчиками, парктроніки, камерою заднього виду, але за дещо доведеться доплачувати. Паркуватися вона може практично сама, в тому числі, і вибирати місце для парковки. Засмутив у вольво v40 крос кантрі низький дорожній просвіт, адже навіть перед лежачими копами потрібно повністю пригальмовувати.

Поворотні ксенонові фари теж в залік. Вони самі знають, коли переключитися з далекого, на ближній і навпаки. Спеціальна камера стежить за дорожніми знаками і сигналізує, коли я перевищую швидкість. А ганяє вона відмінно! «Автомат» швидко грає швидкостями, при різкому прискоренні скидає на парочку вниз і через мить 249 к.с. роблять тебе першим в потоці! Про динаміку позитивно говорять і про volvo v40 cross country відгуки власників, якщо тільки малося на увазі з мотором 2.5.

Поки вона нас тільки радує. Чогось негативного крім жорсткої задньої підвіски і тісного другого ряду не знайшов.

Відгук про вольво у 40 крос кантрі, 2.5, 2014 залишив: Іван з міста Сургут.

Тест драйв Volvo V40 Cross Country

Тест драйв Вольво V40 Крос Кантрі

Oficial: Noul Volvo V40, compacta care “va da dureri de cap concurentei”

Nu eu spun asta, ci presedintele Volvo Car Corporation despre noua compacta Volvo V40. Un model complet nou, Volvo V40 vizeaza segmentul compactelor premium, adica va concura de la egal la egal cu BMW Seria 1 si Audi A3.

S-ar putea sa fiti usor confuzi. Volvo V40 a fost acum ceva ani break-ul pe baza modelului S40. Noul Volvo V40 este altceva, este, practic, versiunea hatchback a noii generatii S40. Inca nu stim daca suedezii vor produce si un sedan care sa inlocuiasca exact S40-ul actual. Oricum ar fi, ideea este urmatoarea: noul Volvo V40 face parte din segmentul compact (la fel ca si S40) si vizeaza zona premium.

Si pentru ca Volvo a facut deja o masina foarte frumoasa, noul S60, as spune ca la fel de frumos este si noul V40. O parte frontala dinamica, dar si eleganta, evident inspirata de la S60, un spoiler interesant, linii cursive, un spate parca putin prea incarcat, e clar ca noul Volvo V40 va atrage atentia clientilor de hatch-uri premium.

Volvo spune ca noul Volvo V40 fost conceput nu doar pentru stil, ci si pentru dinamica, si va aduce surprize foarte placute la capitolul asta. Si se vede. Tabloul de bord are turometrul analogic, plasat central, cu afisajul digital al vitezometrului pe centrul turometrului. O foarte clara declaratie de dinamica.

Imi place si plansa de bord, dar eu nu m-am impacat niciodata cu consola centrala Volvo, subtire, sub forma de plansa, cu loc in spatele ei. Nu-mi place pe nici un model, deci nici pe noul Volvo V40.

Acestea sunt informatii preliminare, vom sti tot dupa Salonul Auto de la Geneva, unde noul Volvo V40 va avea premiera mondiala. Stim insa de pe acum ca masina va avea de la cele mai eficiente motoare diesel existente acum in gama Volvo, pana la cunoscutul motor T5, cu 254 CP, iar despre versiunea V40 T5 ni se spune ca va ajunge la 100 km/h in 6,7 secunde.

Asadar, Volvo V40 nu-i doar o compacta premium, ci va fi, in cea mai puternica forma si un hothatch foarte tentant.